De laatste stagedag

emilydoor Emily van der Wiel

Deze week is de laatste week geweest dat mijn creatieve brein deel uit maakt van de creatieve breinen van Groep5700. Heel erg jammer, want ik heb hier erg genoten van m’n stage. Ik was in maart dan ook blij, toen ik hoorde dat ik twee weken langer mocht blijven. Maar vandaag moet ik helaas echt afscheid nemen.

Vorige maand blogde ik over The Royal Music Night. Daar zijn Carmen en ik de afgelopen maand volop mee bezig geweest. De A3 poster, de A0 poster, de banier, de ballonnen, de flyer, de website, sociale media en nog veel meer.

Samen met Carmen en Jorgen hebben we een rondleiding gehad bij Grafische Groep Matthys in Turnhout. Dat was erg interessant, omdat ze met inline cold foil drukken. Je ziet dat wel eens bij de cover van tijdschriften zoals Vogue: dan zit er een soort zilver overheen. Dit hebben we ook gebruikt bij de Manders Totaal glossy.

Deze maand ben ik ook erg veel bezig geweest met mijn stageverslag. Onderdeel van dit document is een advies dat ik moet meegeven. Ik heb de opzet van een app gemaakt. Stiekem hoop ik dat Groep5700 deze app echt gaat ontwikkelen: dat zou wel leuk zijn!

Ook hebben ik en Jorgen een logo ontworpen voor de Helmondse Kasteeltuinconcerten. Het logo dat ze kiezen wordt straks bij de concerten opgehangen op een doek van 2 bij 10 meter. Dat zou dan mijn grootste werk zijn!

We hebben ook een gezellige afscheidsborrel gehad. We hebben een rondleiding door Aarle-Rixtel gedaan onder leiding van een gids, waarbij we veel te weten zijn gekomen over het dorp. Erna zijn we gaan borrelen en eten bij de Couwenbergh.

Nogmaals: ik heb erg genoten van deze stage, en veel geleerd. Bedankt Groep5700! Dit schilderij was mijn afscheidscadeau:

483479_10151342157295780_1941106663_n

Dit bericht werd geplaatst in Vormgeving. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

