Nieuwe uitdagingen

emilydoor Emily van der Wiel

Deze maand is Carmen Coolen begonnen bij Groep5700, net als ik een stagiaire. Nu ben ik niet meer de enige jonge welp 🙂 De afgelopen weken zijn we samen druk met de Royal Music Night, het evenement in Deurne op de avond voor Koninginnedag. We hebben onder meer een logo gemaakt en een advertentie, en zijn daarnaast bezig met het bedenken van verrassende elementen voor het communicatieplan. Ik vind het erg leuk dat ik dit mag doen, aangezien ik zelf in Deurne woon. Straks in april zie ik al mijn werk voorbij komen en volgend jaar weer als de eerste Koningsdag valt. Maar ik ben in de eerste weken van 2013 nog bij veel meer projecten betrokken geweest! Onlangs is de glossy voor Manders Totaal gelanceerd door wethouder Van den Heuvel, we zijn druk bezig met twee nieuwe bladen en we leggen op dit moment de laatste hand aan een nieuwe website.

Collega Heidi gaat een boek uitgeven over het verhaal van haar schoonvader Arie Crommentuijn. Het boek heet ‘De hel van Watenstedt’ en gaat over de ervaringen van Arie tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik heb het binnenwerk en de cover vormgegeven, en heb me ook beziggehouden met de website: www.dehelvanwatenstedt.nl. Daarnaast vond ik dat onze portfoliowand wel wat opgepimpt kon worden! Ik heb er iets leuks voor bedacht: kom binnenkort gerust een keer langs om hem te bezichtigen!

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

