Het nieuwe jaar in!

emilydoor Emily van de Wiel

December is alweer bijna afgelopen. De feestmaand, de maand van verplichtingen, de maand van de kerstversiering en de maand van de laatste loodjes. We zijn bijna allemaal wel toe aan vakantie, zo aan het einde van het jaar. Ik kijk veel uit naar die van mijzelf, de wintersport in Oostenrijk. Om daarna weer te knallen in 2013!

In december introduceerde ik de 2013-wand bij Groep5700. Een muur vol sterren waarop we de hoogtepunten van 2012 konden delen, en de wensen en voornemens van 2013. Van zowel collega’s als bezoekende klanten kreeg ik heel veel leuke reacties. We kwamen op het idee om het concept, bij wijze van kerstgeschenk, aan diverse klanten cadeau te bieden. Samen met Marloes heb ik op verschillende plekken wanden beplakt met sterren. Het werd erg gewaardeerd!

Voor mij was een ander hoogtepunt de kerstborrel met de collega’s van Groep5700. Na een begin met gedichten en surprises hebben we samen het glas geheven op een succesvol verlopen 2012. We hebben het goed gehad met elkaar en veel mooie projecten gedraaid. Bij het lootjes trekken stond Jorgen op mijn kaartje. Ik zit samen met hem op een kantoor met veel witte muren. Dat ben ik natuurlijk niet gewend, met een moeder als kunstenaar! Ik heb dus de kwasten ter hand genomen en hem een schilderij gegeven dat erg in de smaak viel. Iedereen is welkom om hem te komen bekijken!

De nieuwjaarswens van Groep5700 komt snel online – een concept dat me bijna het leven kostte en dat van het gebouw! Nieuwsgierig? Wordt vervolgd! De kerstdagen zijn achter de rug en het nieuwe jaar is in zicht. Ik wens iedereen alvast een spetterend 2013!

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

