Druk, dynamisch, leerzaam en super leuk!

door Emily van de Wiel

De maand november zit er bijna op: mijn eerste stagemaand bij Groep5700!

Van de interviews met mijn nieuwe collega’s, waarover ik in mijn vorige blog vertelde, heb ik inmiddels een leuke prezi gemaakt. De presentatie daarvan vond ik erg leuk. Ik heb er een soort spel van gemaakt: nu kennen zij mij en ik hen, maar daarnaast leerden ze ook elkaar weer wat beter kennen. Allemaal erg functioneel in het kader van de lootjes die we hebben getrokken voor de surprise met kerstmis!

Ondertussen gaan de fotoshoots voor de glossy van Manders Totaal gewoon door. Wij als Groep5700 hebben ook een fotosessie gehad. De foto is heel leuk geworden! Maar ik ben met veel meer opdrachtgevers bezig geweest: het was echt een maand met uiteenlopende klussen. Zo mocht ik afgelopen dinsdag een dag meelopen met Marloes. We waren verantwoordelijk voor de ledenontmoeting van Rabobank Dommelstreek, speciaal voor senioren. Het was een drukke dag! Ik heb wel gemerkt dat er achter de schermen veel meer geregeld moet worden dan je denkt – je loopt de hele dag van hot naar her en weer terug. Zorgen dat er genoeg stoelen staan, dat de beamer werkt, de nootjes op tijd op tafel staan… Samen met de Rabobank hadden we workshops georganiseerd speciaal voor deze doelgroep. Onze eigen Perry gaf een workshop social media. De senioren spraken er heel enthousiast over. Toen we bij de uitgang de goody bags gaven bedankten de senioren ons uitgebreid: ze vertelden ons meerdere malen dat ze dit wel ieder jaar zouden willen. Leuk om te zien en horen dat ze ervan hebben genoten en dat er ook waardering is voor al dat geregel!

Ik heb wel gemerkt dat het hier druk en dynamisch is: veel opdrachten lopen dwars door elkaar heen. Je zou er bijna andere belangrijke zaken door vergeten! Met de gezelligste maand van het jaar voor de deur heb ik het op me genomen om de komende week ons gebouw klaar te maken voor de feestdagen. Leuk!

Tot volgende maand!

Dit bericht werd geplaatst in Vormgeving. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

